Қараша айының 24-26-шы жұлдызы аралығында Петр Чайковский атындағы Алматы музыкалық колледжінде V-ші мерейтойлық «Көшпенділер әуені» Республикалық дәстүрлі орындаушылар сайысы өтеді.
ДалееБүгін Петр Чайковский атындағы Алматы музыкалық колледжінде "Жалпы білім беру" ПЦК ұйымдастыруымен Ұлт ұстазы-Ыбырай атты колледжіміздің 1курс студенттерінің қатысуымен Қазақ халқының ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із қалдырған тұлға Ыбырай Алтынсариннің 180жылдығына орай ашық сабағы өтті.
ДалееҚараша айының 2-жұлдызында Қазақ халқының ағартушылық тарихында және ұлттық мектебінің қалыптасуында терең із қалдырған тұлға Ыбырай Алтынсариннің туған күні.
ДалееПетр Чайковский атындағы Алматы музыкалық колледжі, дене шынықтыру пәні мұғалімі Наданбаев Дулат Букейленұлын еске алуға арналған футбол жарысы өз мәресіне жетті. Бір күнге созылған доп додасына колледжіміздің 7 құрамасы қатысты.
ДалееБүгін Петр Чайковский атындағы Алматы музыкалық колледжі, дене шынықтыру пәні мұғалімі Наданбаев Дулат Букейленұлын еске алуға арналған футбол жарысы өз шымылдығын ашты. Алғашқы сөз колледж директорының тәрбие ісі жөніндегі орынбасары Рахымбаева Г.Б. берілді
Далее2021 жылдың 22 қазанында Алматы қаласы әлеуметтік даму басқармасының «Мониторинг және талдау орталығы» Петр Чайковский атындағы Алматы музыкалық колледжі студенттеріне діни экстремизм мен терроризмнің алдын алу бойынша дәріс өткізді.
Далее14 октября в Алматинском музыкальном колледже имени Петра Чайковского, совместно с сотрудниками архива была организована выставка, посвященная выпускнице колледжа, первой женщине-исполнительнице на народном инструменте жетіген Сауле Мерекеевой.
ДалееДиректор Алматинского музыкального колледжа им. Петра Чайковского, Заслуженный деятель Р.К. Б.Е. Хасангалиев поздравил всех педагогов с профессиональным праздником День учителя и пожелал успехов в дальнейшей работе.
ДалееУМО при РГКП «Алматинский музыкальный колледж имени П.Чайковского» не первый год принимает участие в работе по актуализации ТУП по специальностям сферы искусства и культуры.
Далее